Pasta z zielonego groszku

Na pierwsze śniadanie proponuję pastę do pieczywa z zielonego groszku. Można ją także podać z makaronem, lub ryżem jako danie obiadowe. Bomba białkowa z masą witaminy E.

Składniki:

  • 1 szklanka ugotowanego zielonego groszku.
  • Groszek można czasami kupić na straganach surowy ,wyłuskany i taki najlepszy. Jeśli nie masz do niego dostępu kup w zdrowej żywności suszony , najlepiej w połówkach ( tak kup ZIELONY, NIE ŻÓŁTY ), namocz na noc i rano uparuj w parowniku 20 min, lub ugotuj. Wody nie wylewaj.
  • ½ dojrzałego awokado
  • sok z 1 limonki
  • 10 namoczonych na noc ( ważne) nerkowców
  • pęczek koperku, lub szuszony koperek ( kupka z zagłębienia dłoni)
  • olej z lnianki do woli ( 2 gule)
  • sól i pieprz do smaku
  • woda z gotowania lub parowania groszku
  • Wykonanie:
  • Po prostu zmiksuj wszystko na gładką masę w dobrym blenderze.
  • I już!!!!!

Wykonanie:

  • Wszystkie produkty dobrze zmiksuj, jeśli robisz wersję raw, musisz miksować dłużej i może będziesz potrzebować ociupinkę wody aby uzyskać konsystencję kremu.
  • Dla odważnych jeden płateczek chili podkręci ogień, szczególnie na surowo.

podziel się wpisem

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email
Share on print

Zobacz również

Chłodnik arbuzowy

Lato to czas kiedy możemy sobie bezkarnie pozwolić na surówki, sałatki i inne surowe dania.Proponuję chłodnik na naprawdę gorący dzień. Produkty: 1/2